Každý z nás má jistě rád kvalitní značkové oblečení. Vždyť takové oblečení je hezké a především se příjemně nosí. Značkové oblečeníje z kvalitních materiálů a cítíme se v něm dobře. Značkové oblečení spoluvytváří naši image. Je znakem naší bonity. V obchodním světě i osobním životě jsme ve značkovém oblečení pro své partnery důvěryhodnější a čitelnější, značkové oblečení nám pomáhá překonat mnohé bariéry a nedůvěru v mezilidských vztazích. Bohužel je občas problém v ceně. Tento problém nám dokáže vyřešit outlet oblečení. Outlet znamená, že se prodává značkové oblečení (ale i boty či módní doplňky) ze starších či právě dobíhajících módních kolekcí – jedná se o nové a nepoužité oblečení, často na originálních ramínkách a s originálními visačkami, které je ve značkových obchodech a nákupních centrech střídáno oblečením z kolekcí nových – nejedná se tedy v žádném případě o second-hand či výprodej podřadného zboží, naopak – v outletu seženete i raritní, již vyprodané kusy oblečení či značky, které se u nás třeba ani neprodávají. Také je důležité zmínit se o customer return. Jedná se o zboží prevážně z aktualní a minulé kolekce, stažené z prodeje, nebo vrácené zákazníky do obchodu pro menší či větší vadu. U zboží customer return jde často jen o rozbité zipy u riflí či bundiček, žmolky, dírky. Mohou to být také úplně nové kusy s visačkou, ale poškozené na obchodě třeba řezem nebo jinak při zkoušení zákazníky.