Spousta firem přemýšlí jak nejlépe svou firmu prezentovat a to především na internetu, protože taková prezentace je v dnešní době důležitá. A firma, která není na internetu, jako by nebyla vůbec. Jsou firmy, které jdou, co se týče jejich zviditelnění na internetu různými cestami. Některé firmy se snaží zviditelnit zařazením do různých katalogů, kde mají svůj prostor a mohou o své firmě napsat pár vět, kontaktní údaje a podobně. Otázkou je cena, za kterou je možné se v těchto internetových katalozích dostat na první stránku popřípadě na první místo. Další možnou cestou je prezentace prostřednictvím PR článku. Mnohé firmy ani netuší, že tak mohou firmu skvělým způsobem prezentovat. A netuší co vlastně PR článek je a to je veliká škoda. Pokud někdo neví co PR článek znamená, tak ho vždy asi první zaujme zkratka PR. Tato zkratka vznikla z anglického spojení „public relations“, to ve volném překladu znamená vztahy s veřejností. PR článkem má firma možnost skvěle prezentovat své výrobky či služby, celou firmu, svoji činnost, výjimečnost prostě má širokou možnost se rozepsat o tom co potřebuje zviditelnit. PR články patří mezi nejmodernější způsob prezentace, která je nenásilná a přirozená. Ale důležitou součástí PR článku jsou zpětné odkazy, aby PR článek správně zafungoval. Internet je plný PR článků, ve kterém není žádný zpětný odkaz na toho, jež se tímto článkem prezentuje. A tím ztrácí možnost, aby se čitatel tohoto článku v případě že ho zaujme, automaticky propojil s jeho webovou stránkou. Zpětné odkazy navíc pomáhají získávat lepší pozice Vaší internetové stránky ve vyhledávačích.